Allround leerkracht zonder eindverantwoordelijkheid

Meld je aan

Allround leerkracht zonder eindverantwoordelijkheid

0,8 fte | bij voorkeur per 1 april 2022

Over de functie

De Olympiaschool is een moderne openbare basisschool waar goed onderwijs wordt gegeven. Een echte buurtschool, vlakbij het Olympisch Stadion in het rustige, groene gedeelte van Amsterdam-Zuid. Onze school heeft ongeveer 300 leerlingen, verdeeld in jaargroepen. Ook hebben we twee nieuwkomersklassen voor kinderen die korter dan een jaar in Nederland zijn. Er is een samenwerking met de Nationale Balletacademie, waardoor we twee groepen (7 en 8) hebben die de vooropleiding ballet doen. Het klimaat op school is veilig, vrolijk en aandachtig. Het team is heel betrokken, professioneel en open. We werken hard en hebben veel plezier met elkaar. Het team is in ontwikkelteams bezig met de onderwijsontwikkeling.

Over jou

  • Jij bent een IB’er die naast de leerkrachten staat met een groot hart voor kinderen en onderwijs;
  • iemand die zin heeft om het nieuwkomersonderwijs op onze school naar een hoger plan te tillen, samen met de leerkrachten; 
  • iemand met ervaring in het basisonderwijs;
  • een collega die begrijpt wat er nodig is om kinderen en ouders steun en richting te geven en die weet;
  • welke instanties daarvoor benaderd kunnen worden;
  • iemand die goed luistert, snel denkt en soms al tijdens lastige gesprekken analyseert en verbanden legt;
  • een creatieve geest, denkend in mogelijkheden en oplossingen;
  • geen ‘kantoortype’, maar een ‘erop-af-stapper’ die makkelijk de klassen inloopt, kijkt, bespreekt en navraag doet;
  • een IB’er die vlot kan schrijven en de procedures goed hanteert;
Kort gezegd, een daadkrachtig, flexibel, positief persoon die boven de stof staat, goed communiceert en handelingsgericht kan werken.

Solliciteer hier

Lijkt het je leuk om bij ons te komen werken solliciteer dan! Dit kan tot 1 maart a.s.

Over jou

  • Jij bent een IB’er die naast de leerkrachten staat met een groot hart voor kinderen en onderwijs;
  • iemand die zin heeft om het nieuwkomersonderwijs op onze school naar een hoger plan te tillen, samen met de leerkrachten; 
  • iemand met ervaring in het basisonderwijs;
  • een collega die begrijpt wat er nodig is om kinderen en ouders steun en richting te geven en die weet;
  • welke instanties daarvoor benaderd kunnen worden;
  • iemand die goed luistert, snel denkt en soms al tijdens lastige gesprekken analyseert en verbanden legt;
  • een creatieve geest, denkend in mogelijkheden en oplossingen;
  • geen ‘kantoortype’, maar een ‘erop-af-stapper’ die makkelijk de klassen inloopt, kijkt, bespreekt en navraag doet;
  • een IB’er die vlot kan schrijven en de procedures goed hanteert;
Kort gezegd, een daadkrachtig, flexibel, positief persoon die boven de stof staat, goed communiceert en handelingsgericht kan werken.